Nekonečný príbeh | REHOT.sk
Dalšie naše služby
Pridať vtip
Za autorské práva príspevkov preberaných z periodika REHOTNÍK zodpovedá spoločnosť Sander Media.
Copyright © 2025 ELET systems, s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Nekonečný príbeh

Vážená slečna chyžná,
prosím, nenechávajte v mojej kúpeľni žiadne hotelové mydlá. Priviezol som si svoje vlastné toaletné mydlo značky Dial. Odneste prosím, tých šesť nepoužitých mydiel z poličky pod lekárničkou a tiež tie tri mydlá zo sprchového kúta. Prekážajú mi.
Ďakujem,
S. Berman

Vážená izba 635,
nie som Vaša pravidelná chyžná. Vaša chyžná má dnes voľno a bude späť až vo štvrtok. Odniesla som 3 hotelové mydlá zo sprchového kúta, ako ste požadovali. Tých 6 mydiel som odniesla z poličky, aby Vám neprekážali. Dala som ich na krabicu s papierovými vreckovkami pre prípad, že zmeníte svoj názor. Pridala som Vám 3 nové mydlá, pretože mám inštrukcie od vedenia, nechávať na každej izbe 3 mydlá denne. Dúfam, že teraz je všetko v poriadku.
Kathy,
Chyžná

Vážená slečna chyžná - dúfam, že ste moja pravidelná chyžná. Pravdepodobne Vám Kathy nepovedala o mojom upozornení ohľadom hotelových mydiel. Keď som sa včera vrátil do svojej izby, zistil som, že ste pridali 3 malé mydla Camay na poličku pod lekárničkou. Budem vo vašom hotely bývať 14 dni a priviezol som si svoje vlastné toaletné mydlo značky Dial. Nebudem teda potrebovať tých 6 malých mydiel na poličke. Prekážajú mi keď sa holím, čistím si zuby, atď. Prosím, odneste ich.
S. Berman

Vážený pán Berman,
prevádzkový asistent, pán Kensedder, ma dnes ráno informoval, že ste mu včera večer telefonovali a neboli ste spokojný s hotelovým servisom na vašej izbe. Pridelila som Vašej izbe novú chyžnú. Príjmite prosím moje ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti. V prípade ďalších problémov, ma prosím kontaktujte, osobne všetko vyriešim. Volajte linku 1108 medzi 8:00 a 17:00.
Ďakujem
Elaine Carmen
prevádzková vedúca

Vážená pani Carmen,
nie je možné, aby som vás kontaktoval, pretože
z hotela odchádzam o 7:45 a vraciam sa až o 17:30 alebo 18:00. Preto som včera večer volal pánovi Kensedderovi. Vy ste už odišla. Pána Kenseddera som iba požiadal, či by mohol niečo urobiť s tými hotelovými mydlami. Tá nová chyžná, ktorú ste mi pridelili, si musela myslieť, že som nový hosť, pretože pridala 3 nové mydlá do lekárničky spolu s pravidelnou dodávkou 3 mydiel do sprchového kúta. V priebehu 5 dní môjho pobytu som už nazhromaždil 24 hotelových mydiel. Prečo mi to robíte?
S. Berman

Vážený pán Berman,
Vaša chyžná Kathy bola inštruovaná, aby prestala dávať mydlo do vašej izby a aby odniesla všetky prebytočné mydlá. V prípade ďalších otázok, volajte prosím linku 1108 medzi 8:00 a 17:00.
Ďakujem,
Elaine Carmen,
prevádzková vedúca

Vážený pán Kensedder,
moje toaletné mydlo značky Dial chýba. Všetky mydlá boli odnesené z mojej izby, vrátane môjho vlastného toaletného mydla značky Dial! Včera večer som sa vrátil neskôr a musel som privolať hotelového sluhu, aby mi priniesol 4 malé mydlá značky Cashmere Bouquet.
S.Berman

Vážený pán Berman,
informoval som našu prevádzkovú vedúcu, Elaine Carmen, o Vašom probléme s mydlami. Nechápem, prečo vo vašej izbe nebolo žiadne mydlo, pretože naše chyžné majú každý deň nechávať 3 hotelové mydlá v každej izbe. Situáciu okamžite napravíme. Príjmite, prosím, moje ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti.
Martin L. Kensedder,
prevádzkový asistent

Vážená pani Carmen,
kto, preboha, dal 54 malých mydiel Camay do mojej izby? Keď som sa včera večer vrátil, našiel som 54 mydiel. Nechcem 54 hotelových mydiel Camay. Chcem svoje vlastné jedno toaletné mydlo značky Dial. Uvedomujete si, že tu mám 54 mydiel? Jediné, čo chcem, je moje mydlo Dial. Prosím, vráťte mi moje mydlo Dial!
S. Berman

Vážený pán Berman,
sťažovali ste sa na príliš mnoho mydiel vo vašej izbe, takže som ich dala odniesť. Potom ste sa sťažoval pánovi Kensedderovi, že nemáte žiadne mydlo, takže som ich osobne vrátila. To znamená 24 hotelových mydiel Camay, ktoré boli odnesené a 3 nové mydlá, ktoré máte dostávať každý deň. Neviem nič o 4 mydlách Cashmere Bouquet. Vaša chyžná Kathy zrejme nevedela, že som Vaše mydlá už vrátila a tiež priniesla 24 hotelových mydiel Camay plus 3 nové mydla. Neviem, ako ste prišli na to, že náš hotel dáva na izby veľké mydlá značky Dial. Podarilo sa mi nájsť jedno veľké mydlo značky Ivory, ktoré som nechala vo vašej izbe.
Elaine Carmen,
prevádzková vedúca

Vážená pani Carmen,
rád by som Vás v krátkosti informoval o najnovšom stave mydla v mojej izbe. K dnešnému dňu evidujem:
- na poličke pod lekárničkou 18 mydiel Camay v 4 stĺpcoch po 4 a 1 stĺpci po 2 ks,
- na krabici s papierovými vreckovkami 11 mydiel Camay v 2 stĺpcoch po 4 a 1 stĺpci po 3 ks,
- na koši na prádlo 1 stĺpec s 3 mydlami Cashmere Bouquet, 1 stĺpec 4 hotelových mydiel Ivory a 8 mydiel Camay v 2 stĺpcoch po 4 ks,
- v lekárničke 14 mydiel Camay v 3 stĺpcoch po 4 a 1 stĺpci po 2 ks,
- v sprchovacom kúte 6 mydiel Camay, veľmi vlhkých,
- na severovýchodnom rohu vane 1 mydlo Cashmere Bouquet, ľahko použité,
- na severozápadnom rohu vane 6 mydiel Camay v 2 stĺpcoch po 3 ks.
Keď bude Kathy upratovať moju izbu, požiadajte ju, prosím, aby všetky stĺpčeky mydiel boli pekne vyrovnané a starostlivo oprášené. Ďalej ju upozornite, že stĺpce s viac ako 4 mydlami maju tendenciu rúcať sa. Dovoľujem si navrhnúť, že parapet okna v spálni je nevyužitý a môže teda byť skvelým miestom pre budúcu dodávku mydla. A ešte jedna vec - zaobstaral som si nové veľké toaletné mydlo značky Dial, ktoré teraz uchovávam v hotelovom trezore, aby nedošlo k ďalším nedorozumeniam.
S. Berman